Częste pytania

 

ASORTYMENT

  1. Co zrobić jeśli nie znajduję jakiegoś produktu w sklepie?

Pracujemy nad poszerzaniem oferty dostępnej w Internecie, ale nie pokrywa się on z naszym asortymentem dostępnym w sklepach stacjonarnych. Jeśli nie znajdujesz w sklepie online jakiegoś produktu, który Cię interesuje istnieje możliwość indywidualnego uzgodnienia dostawy i zakupu takiego produktu pod numerem 511 985 216. Alternatywnie prosimy kierować zapytania w tej sprawie na adres zamowienia@resler.pl.

  1. Czy jest możliwy zakup alkoholu?

Nie sprzedajemy alkoholu w naszym sklepie online. Posiadamy jednak szeroki jego asortyment w naszym sklepie stacjonarnym. Istnieje możliwość skompletowania zamówienia na alkohol na życzenie klienta i jego odbiór w sklepie Domu Handlowy Resler w Chojnicach pod adresem Młyńska 7. Dla Waszego bezpieczeństwa aktualnie umożliwiamy odbiór takiego zamówienia od zaplecza sklepu od strony Fosy Miejskiej (bez wchodzenia głównym wejściem do sklepu). Jako formę płatności akceptujemy obecnie tylko płatność kartą przy odbiorze lub przedpłatę przelewem. Aby uzgodnić takie zamówienie prosimy o kontakt telefoniczny pod numerem telefonu 511 985 216 lub mailowy pod adresem zamowienia@resler.pl.

DOSTAWA

  1. Na jakim obszarze geograficznym jest możliwa dostawa do domu?

Dostarczamy produkty na obszarze Chojnic i okolic na adresy z kodami pocztowymi 89-600, 89-620, 89-606.

  1. Jaki jest koszt dostawy?

Koszt dowozu pod obsługiwane przez nas adresy to 15 zł.  Koszt odbioru własnego w naszym sklepie to 0 zł.

  1. Czy jest możliwa dostawa poza deklarowanym obszarem dostawy?

Dostarczamy produkty jedynie pod wskazanymi kodami pocztowymi. Jeśli mieszkasz w okolicach Chojnic i Twój adres nie znajduje się na liście kodów, pod które dostarczamy zweryfikujemy możliwość i koszt takiego dostarczenia indywidualnie. Prosimy w tym celu o kontakt pod numerem: 511 985 216 lub pod adresem mailowym adresem zamowienia@resler.pl.

  1. Czy mogę wybrać jako formę dostawy odbiór osobisty, ale bez potrzeby wchodzenia do sklepu?

Tak. Z uwagi na obecną sytuację epidemiologiczną umożliwiamy odbiór zamówienia od zaplecza, bez potrzeby wchodzenia do sklepu. Zaplecze to znajduje się przy ulicy Podmurnej 14 w Chojnicach. Jest to strona sklepu wychodząca na Fosę Miejską w Chojnicach.

  1. Czy mogę otrzymać dostawę w określonym przeze mnie terminie?

Standardowo realizujemy dostawę w ciągu 2 dni roboczych od potwierdzenia zapłaty za zamówienie. Jeśli Interesuje Cię dostawa w późniejszym dniu niż 2 dni robocze od tej daty napisz proszę taką informację w polu uwagi przy realizacji zamówienia. W miarę możliwości postaramy się zrealizować zamówienia z tą datą. W przeciwnym wypadku skontaktujemy się z Tobą.

INNE

  1. Jaki jest czas realizacji zamówienia?

Standardowo realizujemy dostawę lub kompletujemy zamówienia do odbioru na miejscu w ciągu 1-2 dni roboczych. Czas ten może ulec wydłużeniu w przypadku skumulowania się zleceń.

  1. Ile mam czasu na zwrot zamówienia?

Masz prawo do odstąpienia od umowy w ciągu 14 dni od odbioru zamówienia. Więcej informacji znajdziesz na dedykowanej na ten temat stronie lub w regulaminie.

  1. Co zrobić jeśli otrzymam niewłaściwy lub wadliwy produkt?

Należy w takim złożyć reklamację. Szczegóły znajdziesz w regulaminie w paragrafie 9.

  1. Czy jest możliwe wystawienie faktury VAT?

Tak. Aby otrzymać fakturę VAT zaznacz taką formę rachunku przy składaniu zamówienia.

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium